seo optimizacija

SEO optimizavimo nauda

seo optimizacijaSEO optimizavimas – tai procesas, kai pagal raktinius žodžius optimizuojamas tinklapis (turinys, struktūra, kodas) ir kuriamas nuorodų tinklas, siekiant patekti tarp pirmų paieškos rezultatų bei didinti tinklapio lankomumą. 98% interneto vartotojų Lietuvoje naudojasi Google paieška, o 9 iš 10 apsiriboja pirmu paieškos sistemos puslapiu. SEO optimizavimas yra efektyvus ir naudingas kiekvienai įmonei, nes tinkamai jį atlikus, į įmonės internetinę svetainę nuolat pritraukiami nauji klientai. SEO optimizacija – labai svarbi šiuolaikinio verslo dalis. Aukštos pozicijos Google sistemoje pagal tinkamus raktinius žodžius gali padaryti didžiulį pokytį įmonės pardavimuose ir naujų klientų skaičiuje. Tinkamai atliktas optimizavimas paieškos sistemoms, tinklapio lankomumą (potencialių klientų skaičių) padidina kelis ar net keliasdešimt kartų. Kas galėtų pasakyti, kad tai nėra kiekvieno verslininko siekiamybė?  Juk kuo daugiau jos lankytojų, tuo didesnė tikimybė, kad jie įsigis jūsų prekes ar paslaugas.

Šis natūralus naujų interesantų pritraukimas yra daug veiksmingesnis nei tikslinė ir nuobodi, visiškai dažniausiai nedominanti žmonių reklama. Interneto svetainės pateikimas paieškos sistemų rezultatų sąrašuose dažnumas visų pirma priklauso nuo interneto svetainės informatyvumo. Kuo daugiau įvairios informacijos puslapių yra interneto svetainėje, tuo daugiau skirtingų puslapių (raktinių frazių) suindeksuoja paieškos sistemos ir atitinkamai dažniau pateikia svetainę paieškoje pagal įvairias paieškos frazes.

Norint būti pirmajame Google puslapyje pagal tam tikrus didelės konkurencijos raktažodžius – būtina atlikti ir išorinį SEO optimizavimą. Vidinės svetainės optimizacijos darbai yra skirstomi į keletą dalių:  Techninę puslapio optimizaciją, Meta duomenų optimizavimą, Struktūros optimizavimą, Turinio optimizavimą, bei kitus su vidiniu optimizavimu susijusius darbus. Svarbiausia išorinio optimizavimo proceso dalis yra išorinių nuorodų, vedančių į optimizuojamą svetainę, publikavimas išoriniuose interneto šaltiniuose. Vidinis svetainės optimizavimas – tai lyg pamatų statymas: jei vidinis SEO bus atliktas blogai, likusį SEO proceso dalis – išorinis optimizavimas – gali netekti prasmės.

SEO optimizacija – nauja, savotiška klientų suradimo paslauga sparčiai atsiperka. Naudojamų raktažodžių kiekis yra vienas iš tų veiksnių, nuo kurio priklauso kiek kainuos SEO optimizacija bei tai, kiek gerai optimizuotos konkurentų svetainės.  SEO paslaugų kainai didžiausią įtaką daro konkurencingumo lygis Jūsų pasirinktoje rinkoje bei raktinių žodžių populiarumas paieškos serveryje. Lietuvoje kainos paprastai svyruoja nuo 300 Lt iki 500 Lt už 3-5 raktažodžius top 5.