Šiuolaikiška parduotuvių įranga

Šiuolaikiška parduotuvių įranga

 

Apsipirkimas – vos ne kasdienė prievolė. Šiuolaikiškos parduotuvės visada nori susikurti tam tikrą išskirtinį parduotuvės stilių ir tai yra daroma perkant parduotuvių įrangą, parenkant sienų spalvas, jų paviršiaus tekstūra, apšvietimą ir kitas svarbias detales. Be galo reikšminga yra prekybinė įranga, nes ji yra tai, nuo ko priklauso prekės pateikimas. Vizualinis prekės pateikimas yra itin svarbus, nes prekė žmogų arba užburia iš pirmo žvilgsnio, arba jis eina ir praeina pro ją lyg ten nieko nei nenbūtų. Į tai įeina labai daug dalykų, į žmogausparduotuviu iranga apsisprendimą pirkti arba nepirkti, bet įvyksta tai žaibiškai, vos per kelias sekundes. Todėl viskas turi būti apgalvota strategiškai. Pagalvokite kad ir apie tai, kaip išdėstytos prekės prekybos centruose. Nepasakysiu jokios naujovės, jūs tą ir taip žinote. Prekybinė įranga su perkamiausiai maisto produktais būna pačiame parduotuvės gale, pavyzdžiui, duona, kurią lietuvis tikrai perka dažnai. Eidamas link duonos jis žino, kad jo tikslas – duona ir per daug nesidairo, bet toks prekybinės įrangos išdėstymas pirkėją verčia nueiti gana ilgą kelią iki kasos. Kai duona jau prekių krepšelyje, tikslas jau kaip ir pasiektas, pirkėjo mintys atsipalaiduoja ir jį ima veikti visa kita. Jis viliojamas kvapais, ryškiomis prekių pakuočių spalvomis ir kitaip. Dažniausiai tai ir lemia, kad kol žmogus nueina iki kasos, šalia duonos atsiduria ir koks limonadas, šokoladas, nauja palaidinė ar užrašų knygelė, kurios jūs niekada net nanaudosite. Prekybininkai gerai žino, kaip parduotuvėje elgiasi žmonės, tai yra kruopščiai išanalizuota. Ne veltui parduotuvėse yra tiek kamerų, jos ne vien dėl apsaugos, bet ir pirkėjų elgsenai analizuoti. Stebint tam tikrą žmonių skaičių ima ryškėti tam tikros tendencijos, kuriomis remdamiesi prekybininkai sprendžia, kokia prekybinė įranga reikalinga, kokio aukščio lentynas pirkti būtų tikslingiausia ir t. t. Prekybinė įranga – tai daugiau nei tik būdas parodyti prekių asortimentą, tai yra ir įrankis toms prekėms parduoti! Neapsigaukite ir nepasiduokite tai pagundai pirkti tai, ko jums nereikia. Taip jūsų namų mėnesio išlaidos pastebimai sumažės. O biudžetą sekti tikrai reikia. Visada bent apytiksliai turite žinoti kiek ir kam pinigų per mėnesį išleidžiate. Tam jums nereikia buhalterės, pakanka gerai pažinoti save, savo įpročius ir silpnybes. Šiuolaikiška prekybinė įranga modernus parduotuvės stilius gali jus privilioti užeiti net į tą parduotuvę, į kurią eiti visai neketinote. Tai irgi yra marketingo pasekmė, o ne jūsų impulsyvumas. Jei užėjote ten, kur neplanavote, tai žinokite, kad tai, kas ten parduodama, nėra jūsų šios dienos tikslas. Jei išlaidaujate, darykite tai tikslingai. Jūs taip pat turite analizuoti savo apsipirkimo įpročius, o ne tik prekybininkai. Nepalikite šios situacijos valdyti tik tiems, kas nori jūsų pajamų. Būkite išmintingas pirkėjas ir valdykite savo užgaidas. Patikėkite, tokie sau patiksite dar labiau nei dabar, nes pajausite, kad sugebate būti atsakingi ir taip dar labiau pasitikėsite savimi. Tegu prekybinė įranga ir patraukia akį, pasižiūrėti visada galima, tame nėra nieko blogo, bet kam pirkti pyragėlį, o po to save kankinti klausimais, kodėl ant kojų kaupiasi celiulitas… Prižiūrėkite save, juk esate suaugęs žmogus. Ir tai ne moralas, o nuoširdus rūpinimasis jumis. Kartais pamirštame elementarius dalykus, todėl naudinga, kai kas nors juos mums primena. Už tai pykti tikrai neverta, prasmingiau būtų, jei jaustumėtės už tai dėkingas.

Daugiau informacijos: artimart.lt